W dniach 15-18 marca 2019 roku lakiery hybrydowe z Allepaznokcie i Molly Lac spakowały walizki – a raczej spakowały się w kuferki – i wyleciały do Włoch, do słonecznej Bolonii. Na wakacje? Ależ skąd! Pojechały na ważną delegację by reprezentować polską markę lakierów hybrydowych na międzynarodowych targach kosmetycznych.
O targach
Targi Cosmoprof Worldwide Bologna to największe targi kosmetyczne w Europie. Co roku pozwalają około ćwierć milionom odwiedzającym zapoznać się z topowymi markami kosmetycznymi z całego kontynentu. Uczestnicy targów mają okazję zdobyć informacje z pierwszej ręki o nowościach kosmetycznych, trendach i planach na przyszłość firm, także produkujących lakiery hybrydowe, brać udział w konferencjach, spotkaniach i seminariach na temat branży kosmetycznej oraz poznać najprężniej rozwijające się marki kosmetyczne z całego Starego Kontynentu. Polskę reprezentowało na tegorocznej edycji targów w Bolonii ponad 100 przedsiębiorstw, w tym – Allepaznokcie.
O marce
Allepaznokcie to prężnie rozwijający się polski importer i producent lakierów hybrydowych (w ofercie którego znaleźć można m.in. lakiery hybrydowe zmieniające kolor), innych produktów do stylizacji paznokci oraz akcesoriów do manicure hybrydowego. Za swoje największe wyzwanie firma uznaje danie zadowolenia swoim klientkom z jakości i funkcjonalności codziennej pielęgnacji. Allepaznokcie to godny ambasador polskiego rynku produktów do paznokci – jako jedna z największych rodzimych firm w tej branży o szerokiej i zróżnicowanej ofercie produktowej. Różowego logo Allepaznokcie nie mogło zatem zabraknąć na targach Cosmoprof Worldwide w Bolonii.
O stoisku
Na stoisku Allepaznokcie w Bolonii znaleźć można było to, co w marce najlepsze. Przede wszystkim były to lakiery hybrydowe: te w jednolitych kolorach, jak i z różnego rodzaju zdobieniami (np. brokatem czy innymi efektami), lakiery hybrydowe zmieniające kolor, lakiery w pastelowych, ale i neonowych tonacjach. Poza lakierami zaprezentowano produkty uzupełniające i akcesoria – od baz i topów przez pilniczki do paznokci, pędzelki, ozdoby, aplikacje, lampy do manicure hybrydowego po kuferki na lakiery hybrydowe i akcesoria. Liczne przykłady zastosowań, niezliczone ilości wzorników, a przede wszystkim – kompetentne i skore do pomocy konsultantki na stoisku, pozwoliły odwiedzającym zapoznać i zaprzyjaźnić się z marką Allepaznokcie i MollyLac.
O odwiedzających
Odwiedzający targi w Bolonii to przedstawiciele niemal wszystkich zakątków Europy – szacuje się, że z 250 tysięcy odwiedzających te targi kosmetyczne, około 80 tysięcy to goście spoza Włoch. Uczestnicy targów Cosmoprof Worldwide tłumnie odwiedzali stoisko marki Allepaznokcie. Z zaciekawieniem testowali – a właściwie testowały, bo odwiedzającymi stoisko były głównie kobiety – produkty prezentowane przez firmę, a także oglądały akcesoria i sprzęt do manicure hybrydowego i rozmawiały z konsultantkami. Tłumy przy stoisku świadczyły o zainteresowaniu zwiedzających produktami marki.
O celach…
Z jakimi celami przedstawiciele Allepaznokcie wybrali się na targi kosmetyczne Cosmoprof Worldwide do Bolonii? Główne w nich to chęć promocji marki Allepaznokcie i MollyLac za granicą oraz skorzystanie z szansy na pozyskanie nowych klientów poza granicami kraju. Obecność na targach międzynarodowych była ponadto szansą na bezpośrednie poznanie opinii osób po raz pierwszy stykających z marką o jej produktach oraz zapoznanie się z nowinkami i trendami całej europejskiej branży kosmetycznej, której najlepsze produkty z całego Starego Kontynentu znalazły się w jednym miejscu – właśnie we włoskiej Bolonii.
…i o rezultatach
Obecność marki Allepaznokcie i MollyLac na targach w Bolonii ocenia się bardzo pozytywnie. Firma miała świetną okazję do zapoznania szerokiego grona odwiedzających z całej Europy ze swoją ofertą produktową. Przedstawiciele marki są pewni, że wielu z nich powróci do jej lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego już jako klienci.
4
What do you think?
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.